FIIIIIIINT

shit vad länge sen jag blogga nu.
nu har jag bara 4 BERÄKNADE DAGAR KVAR, och det känns kan jag lova, Trött, slut, ont, jobbigt, svårt att sova osv.
förvärkar som är hemsk och väldigt mycket sammandragningar, så lite börjar det ju på att hända men man vet ju endå inte om det kommer bli innan utsatt datum eller efter.. eller på just den dagen det är sagt, vi får väl se.
pappa hoppas ju nu nånting för att vi har sagt att det nog får blir han som skjutsar in, alla andra lä ju bli så nervös..och han är ju bara hemma nu på en begränsad tid, tills på söndag, och jag vill verkligen att han ska vara hemma och inte i stockholm.. det är så långt bort.

IGÅR:
körde patrik, hampus, pappa och pontus skoter... JAG FICK INTE. såna gånger man blir less på att vara gravid!
men medans dom va ute och åkte så åkte jag och tim för att hämta dennis som va ganska så jättedragen må jag säga!
åkte sen vidare på vagga och käkade, sen vidare hemöver, sen tillbaka på vagga för att hämta käk åt alla andra som kommit hem och va hemma. så var fortfarande hela högen samlad för melodifestivalen å tjocksaker =)

Kommentarer
Postat av: Cissi

shit bara 4 dagar kvar ;o du får smsa när du ligger på förlossningen, om du har tid & ork vill säga :) PUSS & KRAM! Ta hand om dig nu <3

2013-03-03 @ 22:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0