min fina pojkvän och min fina bebis hjälper mig så mycket nu när jag behöver dom som mest.

Shit vad seg jag är på att blogga.
Jävligt mycket som är i luften nu, mycket skitsnack och sånt. Men ingen vet ju de jag/vi vet! Hihi
Nämen skitsamma, töntade mig bara där på slutet.
Sanningen är att jag nog inte kommer blogga nått nu nå heller, har alldeles för mycket .. som gör att jag inte vill de, men ska göra ett inlägg så ni förstår varför.
Mår illa näst intill alla dagar, vet inte om det är för att allting nu börjar å bli för mycket för mig, helt ärligt kan jag säga att jag inte alls mått bra nu på sistonde men jag håller på att lära mig att bearbeta de lite nu och tar en dag i taget. Det känns allafall bättre och som att jag håller på att klättra uppåt igen istället för neråt, men det går sakta. Att jag är så besatt över min mage å vikt gör ganska mycket också, men helt ärligt så kan jag inte komma ifrån annat de för att jag vill vara smal. Mycket annat är på tok så det är inte bara min kropp eller mig som är de. Jag önskar faktiskt att det inte va så här..
Ibland vet man att saker är fel men endå gör man fel när man är medveten om det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0