lite uppdatering

efter ett möte på skolan så blev det så att jag blev giltigt sjukskriven ifrån skolan tills bebisen kommer, det kommer ju inte bli bättre med tiden endå tydligen.
har fått några uppgifter i engelska och svenskan som jag fått som jag kan göra hemma.
ska på ett möte igen nästa år när bebisen har kommit om hur det gått med dom uppgifterna & om hur jag ska göra med skolan till hösten, man kan ju ändra sig och så när bebisen har kommit och en massa saker :)

träffade pontus igår, satt nog ganska länge och pratade.. pratade om stort sett allting, kändes faktiskt riktigt bra. vi blir nog bättre på att prata med varandra för varje gång nu. bebisen sparkade lite grann så han fick ju även känna den. jag är glad att vi är vänner!

nu idag ska älsklingen komma. som jag har saknat honom! det blir bara jobbigare och jobbigare för varje vecka, men det är ju ett bevis att jag verkligen älskar honom skit mycket.
jag. mamma, pappa, hampus & tim ska nog till stan som det verkar. vad vi ska göra är inte klart ännu men det är kanske bättre än att bara sitta hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0