idag har man gjort saker ialla fall

igår kväll kom älsklingen och sov här, kände mig ganska nere igår.. eller ja inte nere men ialla fall som om jag befann mig i en annan värld,
imorse fick man tjata upp pojken klockan sex,
så han kunde bege sig på skolan.själv vaknade man tjugo över sex.. men jag somnade ju om vid sju när han åkte igen. sen vaknade jag typ tio och då kom jag inte ens ihåg att han hade åkt så då vart jag lite deprimerad att han va borta.

förut idag vart man bjuden på gomat hos en av världens bästa kockar någonsin, fläskfilégryta & potatis! muuuuuuuuuuuuums,.

gick och hälsade på farmor ensväng, va ju ett tag sedan så jag tyckte det va på tiden.

pontus kom ensväng så här på kvällskvisten , satt och prata om lite av varje. han träffa mamma för första gången på.. ett halv år nästa (?) skitsamma, alla pratade vi på.

nu ska jag bara vänta på att älsklingen ringer så snart ta och lägga mig i ett varmt bad å surra en massa med han. han får följa med mig till badet han, hihih!

händelserik dag detta vart! faktiskt en bra dag må jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0