solen i mitt mörker.

jag vet inte vad det är men något är det ju.. har vaknat tre nätter (mer än vanligt nu) utav att jag tycker att hela rummet snurrar, väggarna trycks ihop & att jag typ inte ligger ner i sängen (fast jag gör de).. . skitjobbigt, imorse vaknade jag av den känslan.. jag har även börjat fått lite ont på vänster sida av magen lite då och då + att jag inte kan ligga på rygg för då får jag jätte jobbigt att andas.
min mage har sjunkit jätte mycket dessutom! den är inte alls perfekt rund och inte alls lika stor nu som förut.. är faktiskt lite orolig för magen ska väl inte sjunka.. inte nu (?)
nä men ska nog ringa så jag får en tid på vårdcentralen och kolla upp det här, nånting är ju inte rätt om jag får panik av att ligga på rygg eller att jag inte kan sova riktigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0